پاورپوینت بازاریابی خدمات -کد،سورس،پروژه،مقاله،تحقیق،توضیح کامل
پاورپوینت بازاریابی خدمات
پاورپوینت بازاریابی خدمات

پاورپوینت بازاريابي خدمات

        نوع فایل:power pointقابل ویرایش: 61 اسلاید قسمتی از اسلایدها:“تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي“انجام فعاليت هاي تجاري به گونه اي كه كالاها و خدمات از توليد كننده به مصرف كننده يا كاربر جريان پيدا كند.“تعريف لغتنامه آكسفورد از بازاريابي“فعاليت هاي مربوط به توليد، تبليغ و فروش كالاهاي يك شركت به بهترين وجه ممكن.مجمو عه اي از فعاليت هاي انساني- اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته هاي افراد جامعه از طريق فرايند مبادله.فرايندي است مديريتي- اجتماعي كه به وسيله ي آن افراد وگروه ها از طريق توليد ومبادله كالا ويا خدمات با يكديگر به امر تامين نياز ها وخواسته ها اقدام مي كنند. فهرست مطالب و اسلایدها:مقدمهتعريف بازاريابيويژگي هاي منحصر به فرد خدماتآمخته هاي بازاریابی خدماتمدل PROMPT برای مزیت خدمتمزیت خدمت و خدمت برترالزامات یک سازمان خدماتی پویاعوامل مهم ممیزی خدماتمعيارهای ارزيابی «نتيجه» و «تجربه» خدمتگام های اساسی در بازاریابی خدماتراهنمای فروش خدماتبرنامه ارائه خدمات به مشتریانانتظارات مشتریان ازسازمانهای خدماتیعوامل وعناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریانراه های افزایش ارزش خدماتصفات وویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»منابع  ...

پاورپوینت بازاريابي خدمات

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل:power point

قابل ویرایش: 61 اسلاید

 

قسمتی از اسلایدها:

“تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي“

انجام فعاليت هاي تجاري به گونه اي كه كالاها و خدمات از توليد كننده به مصرف كننده يا كاربر جريان پيدا كند.

“تعريف لغتنامه آكسفورد از بازاريابي“

فعاليت هاي مربوط به توليد، تبليغ و فروش كالاهاي يك شركت به بهترين وجه ممكن.

مجمو عه اي از فعاليت هاي انساني- اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته هاي افراد جامعه از طريق فرايند مبادله.

فرايندي است مديريتي- اجتماعي كه به وسيله ي آن افراد وگروه ها از طريق توليد ومبادله كالا ويا خدمات با يكديگر به امر تامين نياز ها وخواسته ها اقدام مي كنند.

 

فهرست مطالب و اسلایدها:

مقدمه
تعريف بازاريابي
ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات
آمخته هاي بازاریابی خدمات
مدل PROMPT برای مزیت خدمت
مزیت خدمت و خدمت برتر
الزامات یک سازمان خدماتی پویا
عوامل مهم ممیزی خدمات
معيارهای ارزيابی «نتيجه» و «تجربه» خدمت
گام های اساسی در بازاریابی خدمات
راهنمای فروش خدمات
برنامه ارائه خدمات به مشتریان
انتظارات مشتریان ازسازمانهای خدماتی
عوامل وعناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان
راه های افزایش ارزش خدمات
صفات وویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»
منابع

 



قیمت: 5,000 تومان

پس از پرداخت لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار میگیرد و میتوانید آن دانلود کنید، همچنین لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می شود.





سایر محصولات :

پکیج پاورپوینت کلیه دروس زبان انگلیسی پایه هفتم (My Name) (درس اول تا هشتم)


پاورپوینت درس هشتم زبان انگلیسی پایه هفتم (My Favorite Food)


پاورپوینت درس هفتم زبان انگلیسی پایه هفتم (My Address)


پاورپوینت درس ششم زبان انگلیسی پایه هفتم (My House)


پاورپوینت درس پنجم زبان انگلیسی پایه هفتم (My Appearance)


پاورپوینت درس چهارم زبان انگلیسی پایه هفتم (My Family)


پاورپوینت درس سوم زبان انگلیسی پایه هفتم (My Age)


پاورپوینت درس دوم زبان انگلیسی پایه هفتم (My Classmates)


پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی پایه هفتم (My Name)


پاورپوینت روستای عنصرود


پاورپوینت روستای سار


پاورپوینت روستای جوقان بزرگ


پاورپوینت روستای امند


پاورپوینت روستای کلجاه


پاورپوینت روستای جیغه


پاورپوینت مونوگرافی روستای یاسه چاه


پاورپوینت روستای سفید کمر


پاورپوینت شناخت و طراحی معماری روستا ( روستای زین آباد)


پاورپوینت طرح هادي روستاي کتبان


پاورپوینت روستاي ساتللو


پاورپوینت طرح هادی روستای قاضی جهان


پاورپوینت روستا شادآباد


پاورپوینت روستای دین آباد


پاورپوینت روستای پارام


پاورپوینت آزمایشگاه بیو شیمی


کسب درامد از سایت اتوماتیک در فروش فایل


پاورپوینت روانشناسی احساس و ادراک


پاورپوینت توليد شكلات و تافي


پاورپوینت توانبخشی


پاور پوینت نقش بازی در تربیت کودکان


پاورپوینت انواع خشک کن ها


پاورپوینت طرحی معماری روستای لیقوان (پروژه شناخت و طراحی معماری روستایی)


پاورپوینت پنیر و انواع آن


پاورپوینت نظریه گشتالت


پاورپوینت شیرین کننده های غذایی


پاورپوینت آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا


پاورپوینت مساجد دوره اسلامی (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی)


پاورپوینت طاق و قوس و گنبد درمعماری اسلامی (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی)


پاورپوینت راه سازی


پاورپوینت نفوذ و تعامل اجتماعی


پاورپوینت داروخانه خصوصي سينا


پاورپوینت سیستم های مدیریت هوشمند حمل و نقل


پاورپوینت میدان تجریش (پروژه شناخت و تحلیل فضا های شهری)


پاورپوینت چارچوب معلمی


پاورپوینت اهمیت و نقش جنگل ها


پاورپوینت كاخ هشت بهشت اصفهان


پاورپوینت کودک آزاری


پاورپوینت آرامگاه ها و زیارتگاه ها (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی)


پاورپوینت تخمیر و مخمر (کاربرد انها در صنایع غذایی)


پاورپوینت برنامه ریزی ارتقاء بهره وری


پاورپوینت تشکیل کسب و کارهای سودآور در رده جهانی بر پایه مدیریت بازار


پاورپوینت مایدس


پاورپوینت خبرنویسی


دانلود نمونه برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدرسه سال تحصیلی 96-97


کسب درامد از سایت اتوماتیک در فروش فایل


پاورپوینت شیرین کننده های غذایی


پاورپوینت آرامگاه ها و زیارتگاه ها (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی)


پاورپوینت روانشناسی احساس و ادراک


پاورپوینت انواع خشک کن ها


پاورپوینت طرح مرمت مدرسه دارالفنون (مظفريه) (پروژه درس آشنایی با مرمت ابنیه)


پاورپوینت توانبخشی


پاورپوینت طرحی معماری روستای لیقوان (پروژه شناخت و طراحی معماری روستایی)


پاورپوینت سیاه چاله های فضایی


پاورپوینت بیودیزل (Bio diesel)


پاورپوینت كاخ هشت بهشت اصفهان


پاورپوینت انتقال حرارت پيشرفته (انتقال حرارت هدايتی) (Conduction)


پاورپوینت بررسی تشکیل بیوفیلم در صنایع غذایی و نگرانی ایمنی مواد غذایی


پاورپوینت تخمیر و مخمر (کاربرد انها در صنایع غذایی)


پاورپوینت طرح مرمت کاخ گلستان (تهران) (پروژه درس آشنایی با مرمت ابنیه)


پاورپوینت طاق و قوس و گنبد درمعماری اسلامی (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی)


پاورپوینت کاخ ها (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی)


پاورپوینت معماری مدرن متعالی (پروژه درس آشنایی با معماری معاصر)


پاورپوینت تاریخچه سنتهای ازدواج در قبل وبعد از اسلام


پاورپوینت ایرانگردی  


پاورپوینت رادیولوژی


پاورپوینت سيستم مديريت ايمني، بهداشت و محيط زيست


پاورپوینت نحوه محاسبه و پیاده سازی قیمت تمام شده


پاورپوینت مدیریت اسلامی و اخلاق مدیریت


پاورپوینت آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا


پاورپوینت داروخانه خصوصي سينا



کلمات کلیدی :nbsp nbsp nbsp خدماتراهنمای فروش خدماتبرنامه بازاریابی خدماتراهنمای فروش فروش خدماتبرنامه ارائه مشتریانانتظارات مشتریان ازسازمانهای مشتریان ازسازمانهای خدماتیعوامل nbsp nbsp فعاليت هاي ldquo تعريف خدماتی پویاعوامل خدمت برترالزامات خدمتمزیت خدمت پویاعوامل مهم سازمان خدماتی ممیزی خدماتمعيارهای laquo تجربهraquo خدمات فعاليت توليد laquo كننده بازاریابی افراد پاورپوینت بازاريابي خدماتnbsp nbsp nbsp خدماتراهنمای فروش خدماتبرنامه بازاریابی خدماتراهنمای فروش فروش خدماتبرنامه ارائه مشتریانانتظارات مشتریان ازسازمانهای مشتریان ازسازمانهای خدماتیعوامل nbsp nbsp فعاليت هاي ldquo تعريف خدماتی پویاعوامل خدمت برترالزامات خدمتمزیت خدمت پویاعوامل مهم سازمان خدماتی ممیزی خدماتمعيارهای laquo تجربهraquo خدمات فعاليت توليد laquo كننده بازاریابی افراد
سایر محصولات