پاورپوینت بازاریابی خدمات -کد،سورس،پروژه،مقاله،تحقیق،توضیح کامل
پاورپوینت بازاریابی خدمات
پاورپوینت بازاریابی خدمات

پاورپوینت بازاريابي خدمات

        نوع فایل:power pointقابل ویرایش: 61 اسلاید قسمتی از اسلایدها:“تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي“انجام فعاليت هاي تجاري به گونه اي كه كالاها و خدمات از توليد كننده به مصرف كننده يا كاربر جريان پيدا كند.“تعريف لغتنامه آكسفورد از بازاريابي“فعاليت هاي مربوط به توليد، تبليغ و فروش كالاهاي يك شركت به بهترين وجه ممكن.مجمو عه اي از فعاليت هاي انساني- اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته هاي افراد جامعه از طريق فرايند مبادله.فرايندي است مديريتي- اجتماعي كه به وسيله ي آن افراد وگروه ها از طريق توليد ومبادله كالا ويا خدمات با يكديگر به امر تامين نياز ها وخواسته ها اقدام مي كنند. فهرست مطالب و اسلایدها:مقدمهتعريف بازاريابيويژگي هاي منحصر به فرد خدماتآمخته هاي بازاریابی خدماتمدل PROMPT برای مزیت خدمتمزیت خدمت و خدمت برترالزامات یک سازمان خدماتی پویاعوامل مهم ممیزی خدماتمعيارهای ارزيابی «نتيجه» و «تجربه» خدمتگام های اساسی در بازاریابی خدماتراهنمای فروش خدماتبرنامه ارائه خدمات به مشتریانانتظارات مشتریان ازسازمانهای خدماتیعوامل وعناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریانراه های افزایش ارزش خدماتصفات وویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»منابع  ...

پاورپوینت بازاريابي خدمات

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل:power point

قابل ویرایش: 61 اسلاید

 

قسمتی از اسلایدها:

“تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي“

انجام فعاليت هاي تجاري به گونه اي كه كالاها و خدمات از توليد كننده به مصرف كننده يا كاربر جريان پيدا كند.

“تعريف لغتنامه آكسفورد از بازاريابي“

فعاليت هاي مربوط به توليد، تبليغ و فروش كالاهاي يك شركت به بهترين وجه ممكن.

مجمو عه اي از فعاليت هاي انساني- اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته هاي افراد جامعه از طريق فرايند مبادله.

فرايندي است مديريتي- اجتماعي كه به وسيله ي آن افراد وگروه ها از طريق توليد ومبادله كالا ويا خدمات با يكديگر به امر تامين نياز ها وخواسته ها اقدام مي كنند.

 

فهرست مطالب و اسلایدها:

مقدمه
تعريف بازاريابي
ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات
آمخته هاي بازاریابی خدمات
مدل PROMPT برای مزیت خدمت
مزیت خدمت و خدمت برتر
الزامات یک سازمان خدماتی پویا
عوامل مهم ممیزی خدمات
معيارهای ارزيابی «نتيجه» و «تجربه» خدمت
گام های اساسی در بازاریابی خدمات
راهنمای فروش خدمات
برنامه ارائه خدمات به مشتریان
انتظارات مشتریان ازسازمانهای خدماتی
عوامل وعناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان
راه های افزایش ارزش خدمات
صفات وویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»
منابع

 



قیمت: 5,000 تومان

پس از پرداخت لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار میگیرد و میتوانید آن دانلود کنید، همچنین لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می شود.





سایر محصولات :

پاورپوینت هدف رفتاري


پاورپوینت نظریه آلبرت بندورا


پاورپوینت نگاهی به عوامل اصلی توسعه نیافتگی جامعه های ایرانیان


پاورپوینت مردم چگونه با یکدیگر تعامل و در یکدیگر نفوذ می کنند


پاورپوینت فلسفه تربیت


پاورپوینت نمايشگاه ملي شدن صنعت نفت


پاورپوینت نقد و بررسی معنويت مدرن و عرفانهاي کاذب


پاورپوینت مسائل سیاسی جهان اسلام


پاورپوینت تأثیر تمدّن اسلامی بر تمدّن غربی


پاورپوینت پدافند غير عامل در حوزه دامپزشكي


پاورپوینت تجزیه وتحلیل از بیداری اسلامی در کشور تونس


پاورپوینت آخرین وضعیت جنوب سودان


پاورپوینت سمینار بررسی مراحل و روند تولید و انتشار خبر


پاورپوینت ساختار اجرائي دولت در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران


پاورپوینت دوره آموزش دستورالعمل پلمب گذاري وسايل توزين و سنجش


پاورپوینت جریان شناسی سیاسی ایران دوره مشروطه طلبان تا دوره اصولگرایان


پاورپوینت جریان شناسی سیاسی


پاورپوینت اصول و مبانی قدرت و سیاست


پاورپوینت حماسه سياسي بايدها و نبايدها


پاورپوینت بررسی وتحلیل انقلاب اسلامی ایران


پاورپوینت اندیشه های سیاسی شهید مطهری


پاورپوینت مبانی و سیر اندیشه سیاسی امام و مباحث مهم آن


پاورپوینت اصول اساسی اندیشه سیاسی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسامی


پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری


پاورپوینت رشته تحصیلی دانش آموزان و آیندۀ ی میهن اسلامی


پاورپوینت توانبخشی


پاورپوینت روانشناسی احساس و ادراک


پاور پوینت نقش بازی در تربیت کودکان


پاورپوینت طرحی معماری روستای لیقوان (پروژه شناخت و طراحی معماری روستایی)


پاورپوینت انواع خشک کن ها


پاورپوینت سیستم های مدیریت هوشمند حمل و نقل


پاورپوینت پنیر و انواع آن


پاورپوینت آرامگاه ها و زیارتگاه ها (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی)


پاورپوینت مساجد دوره اسلامی (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی)


پاورپوینت طاق و قوس و گنبد درمعماری اسلامی (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی)


پاورپوینت نفوذ و تعامل اجتماعی


پاورپوینت چارچوب معلمی


پاورپوینت میدان تجریش (پروژه شناخت و تحلیل فضا های شهری)


پاورپوینت توليد شكلات و تافي


پاورپوینت آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا


پاورپوینت شیرین کننده های غذایی


پاورپوینت اهمیت و نقش جنگل ها


پاورپوینت راه سازی


پاورپوینت داروخانه خصوصي سينا


پاورپوینت کودک آزاری


پاورپوینت نظریه گشتالت


پاورپوینت کاخ ها (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی)


پاورپوینت طرح مرمت مدرسه دارالفنون (مظفريه) (پروژه درس آشنایی با مرمت ابنیه)


پاورپوینت معماری مدرن متعالی (پروژه درس آشنایی با معماری معاصر)


پاورپوینت خلاقیت و نوآوری در مدیریت


پاورپوینت برنامه ریزی ارتقاء بهره وری


پاورپوینت تشکیل کسب و کارهای سودآور در رده جهانی بر پایه مدیریت بازار


پاورپوینت مایدس


پاورپوینت خبرنویسی


کسب درامسایت اتوماتیک در فروش فایل


پاورپوینت شیرین کننده های غذایی


پاورپوینت طرح مرمت مدرسه دارالفنون (مظفريه) (پروژه درس آشنایی با مرمت ابنیه)


پاورپوینت توانبخشی


پاورپوینت طرحی معماری روستای لیقوان (پروژه شناخت و طراحی معماری روستایی)


پاورپوینت كاخ هشت بهشت اصفهان


پاورپوینت انتقال حرارت پيشرفته (انتقال حرارت هدايتی) (Conduction)


پاورپوینت انواع خشک کن ها


پاورپوینت تخمیر و مخمر (کاربرد انها در صنایع غذایی)


پاورپوینت آرامگاه ها و زیارتگاه ها (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی)


پاورپوینت طاق و قوس و گنبد درمعماری اسلامی (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی)


پاورپوینت کاخ ها (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی)


پاورپوینت روانشناسی احساس و ادراک


پاورپوینت معماری مدرن متعالی (پروژه درس آشنایی با معماری معاصر)


پاورپوینت رادیولوژی


پاورپوینت نحوه محاسبه و پیاده سازی قیمت تمام شده


پاورپوینت مدیریت اسلامی و اخلاق مدیریت


پاورپوینت آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا


پاورپوینت داروخانه خصوصي سينا


پاورپوینت فرایند تولید سوسیس و کالباس


پاورپوینت قهوه


پاورپوینت عملیات حرارتی، فرایند گرم كردن و سرد كردن


پاورپوینت اهمیت و نقش جنگل ها


پاورپوینت حسابداری دارایی های ثابت ونامشهود


پاورپوینت كنترل نشت در سدهاي خاكي


پاورپوینت توليد شكلات و تافي



کلمات کلیدی :nbsp nbsp nbsp خدماتراهنمای فروش خدماتبرنامه بازاریابی خدماتراهنمای فروش فروش خدماتبرنامه ارائه مشتریانانتظارات مشتریان ازسازمانهای مشتریان ازسازمانهای خدماتیعوامل laquo تجربهraquo خدمتگام خدماتبرنامه ارائه خدمات خدماتمعيارهای ارزيابی laquo مزیت خدمتمزیت خدمت nbsp nbsp فعاليت هاي ldquo تعريف خدماتی پویاعوامل خدمت برترالزامات خدمتمزیت خدمت پویاعوامل مهم سازمان خدماتی ممیزی خدماتمعيارهای laquo تجربهraquo خدمات فعاليت توليد laquo كننده بازاریابی پاورپوینت بازاريابي خدماتnbsp nbsp nbsp خدماتراهنمای فروش خدماتبرنامه بازاریابی خدماتراهنمای فروش فروش خدماتبرنامه ارائه مشتریانانتظارات مشتریان ازسازمانهای مشتریان ازسازمانهای خدماتیعوامل laquo تجربهraquo خدمتگام خدماتبرنامه ارائه خدمات خدماتمعيارهای ارزيابی laquo مزیت خدمتمزیت خدمت nbsp nbsp فعاليت هاي ldquo تعريف خدماتی پویاعوامل خدمت برترالزامات خدمتمزیت خدمت پویاعوامل مهم سازمان خدماتی ممیزی خدماتمعيارهای laquo تجربهraquo خدمات فعاليت توليد laquo كننده بازاریابی
سایر محصولات