پاورپوینت درباره تعالی سازمانی -کد،سورس،پروژه،مقاله،تحقیق،توضیح کامل
پاورپوینت درباره تعالی سازمانی
پاورپوینت درباره تعالی سازمانی

پاورپوینت درباره تعالی سازمانی

 فرمت فايل: .ppt (قابل ويرايش )تعداد اسلاید : 15 اسلاید تعالی سازمانیرشد و ارتقای سطح یک سازمان در تمامی ابعاد.کسب رضایتمندی کلیه ذینفعان.ایجاد تعادل بین خواسته ها و انتظارات کلیه ذینفعان.تضمین موفقیت سازمان در بلند مدتکاربرد های مدل تعالی سازمانیابزاری برای خود ارزیابی به منظور تعیین موقعیت سازمانها در مسیر تعالی،کمک به درک فاصله بین اهداف و واقعیت ها و ترغیب سازمانها به یافتن راه حلهای بهبود.مبنایی برای ایجاد زبان و تفکر مشترک در تمامی ابعاد سازمان و در همه حوزه های عملکرد.چارچوبی برای درک وضعیت اقدامات انجام شده، حذف دوباره کاری ها و تشخیص انحرافات.ساختاری برای سیستم مدیریتی سازمان .مزایای مدل تعالی سازمانیبرخورداری این مدل از دیدگاه سیستماتیک و فراگیر.مدیریت مبتنی بر فرآیندهای سازمانی .توجه ویِِژه به نتایج کسب شده توسط سازمان.ارزیابی مبتنی بر واقعیات.مشارکت گسترده کارکنان.شناسایی نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود.ارایه تصویر واقعی از فعالیتهای سازمان.تبادل تجربیات درون و برون سازمانی .استفاده از رویکرد خودارزیابی به منظور تعالی سازمانارزش ها و مفاهیم بنیادینارزش ها ومفاهیم بنیادین تعالی سازمانی بدون توجه به بخش و اندازه سازمانها،برای کلیه آنها قابل کاربرد بوده و مدل تعالی سازمانی را پشتیبانی می...

پاورپوینت درباره تعالی سازمانی

 

فرمت فايل: .ppt (قابل ويرايش )

تعداد اسلاید : 15 اسلاید

 

تعالی سازمانی

رشد و ارتقای سطح یک سازمان در تمامی ابعاد.

کسب رضایتمندی کلیه ذینفعان.

ایجاد تعادل بین خواسته ها و انتظارات کلیه ذینفعان.

تضمین موفقیت سازمان در بلند مدت

کاربرد های مدل تعالی سازمانی

ابزاری برای خود ارزیابی به منظور تعیین موقعیت سازمانها در مسیر تعالی،کمک به درک فاصله بین اهداف و واقعیت ها و ترغیب سازمانها به یافتن راه حلهای بهبود.

مبنایی برای ایجاد زبان و تفکر مشترک در تمامی ابعاد سازمان و در همه حوزه های عملکرد.

چارچوبی برای درک وضعیت اقدامات انجام شده، حذف دوباره کاری ها و تشخیص انحرافات.

ساختاری برای سیستم مدیریتی سازمان .

مزایای مدل تعالی سازمانی

برخورداری این مدل از دیدگاه سیستماتیک و فراگیر.

مدیریت مبتنی بر فرآیندهای سازمانی .

توجه ویِِژه به نتایج کسب شده توسط سازمان.

ارزیابی مبتنی بر واقعیات.

مشارکت گسترده کارکنان.

شناسایی نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود.

ارایه تصویر واقعی از فعالیتهای سازمان.

تبادل تجربیات درون و برون سازمانی .

استفاده از رویکرد خودارزیابی به منظور تعالی سازمان


ارزش ها و مفاهیم بنیادین

ارزش ها ومفاهیم بنیادین تعالی سازمانی بدون توجه به بخش و اندازه سازمانها،برای کلیه آنها قابل کاربرد بوده و مدل تعالی سازمانی را پشتیبانی می نماید:

نتیجه گرایی: تعالی،دستیابی به نتایجی است که رضایت کلیه ذینفعان سازمان را در بر داشته باشد.

مشتری مداری: تعالی،خلق ارزشهای مطلوب مشتری است.

رهبری و ثبات درمقاصد: تعالی،رهبری دوراندیش والهام بخش همراه با ثبات در مقاصد است.

مدیریت مبتنی برفرآیندها و واقعیتها: تعالی، مدیریت سازمان ازطریق مجموعه های از سیستمها،فرآیندها و واقعیتهای مرتبط وبه هم پیوسته است.

 



قیمت: 3,900 تومان

پس از پرداخت لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار میگیرد و میتوانید آن دانلود کنید، همچنین لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می شود.





سایر محصولات :

پاورپوینت فصل پنجم زیست شناسی 2 یازدهم تجربی ( ایمنی )


پاورپوینت درس چهارم جغرافیای ایران پایه دهم (ناهمواری های ایران)


طرح درس سالانه فلسفه پایه یازدهم سال تحصیلی 97-96


درس آزاد کتاب فارسی پایه هفتم (ادبیات بومی)


طرح درس پیشنهادی سالانه جغرافیای پایه یازدهم



کلمات کلیدی :تعالی سازمانی بدون بنیادین تعالی سازمانی ومفاهیم بنیادین تعالی منظور تعالی سازمانارزش سازمانی بدون توجه اندازه سازمانهابرای کلیه آنها قابل کاربرد تعالی سازمانی مدل تعالی کلیه ذینفعان مدیریت مبتنی تمامی ابعاد برون سازمانی سازمانی استفاده تعالی سازمان سازمانی مدیریت ذینفعان مبتنی پاورپوینت درباره تعالی سازمانی تعالی سازمانی بدون بنیادین تعالی سازمانی ومفاهیم بنیادین تعالی منظور تعالی سازمانارزش سازمانی بدون توجه اندازه سازمانهابرای کلیه آنها قابل کاربرد تعالی سازمانی مدل تعالی کلیه ذینفعان مدیریت مبتنی تمامی ابعاد برون سازمانی سازمانی استفاده تعالی سازمان سازمانی مدیریت ذینفعان مبتنی